Norway-Troms DayZ Server
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Latest topics
» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Tue Jun 10, 2014 4:06 am

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Mon Jun 09, 2014 11:59 am

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Sun Jun 08, 2014 7:48 pm

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Sun Jun 08, 2014 1:35 am

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search


aws og zombier i skog

3 posters

Go down

aws og zombier i skog Empty aws og zombier i skog

Post  Richard MH Wed Dec 05, 2012 12:14 am

Hei, king. er det mulig å fjerne eller gjøre noen justeringer på våpen på serveren? etter min mening så er l85 aws veldig så OP. Spesielt siden vi spawner zombier i skog. de 2 kombinert gjør det enkelt for en aws bruker å spotte andre. det går jo selvsagt begge veien hvis begge har aws. synes det er kult med zombier i skog, men de ødelegger endel ambusher, og snipemuligheter og veldig vanskelig hvis man er på rømmen. så snart man stopper for å ta en titt bakover så er det store muligheter for at man har spawnet zombier rundt seg så fiender\goodguys kan se og peile seg inn etter.

Er det noen alternativer her? for eksempel, går det ann og sette en timer på nårtid de skal spawne i skogen. la oss si etter 3min etter en person har oppholdt seg på samme plass/området? siden de spawner jo før man logger inn av og til, hvis man er i skog da.
Nå har ikke jeg peiling på script og slikt så vet ikke hvor vanskelig det er å holde på med.

Uansett så var nu detta bare min mening. Er jo flott å høre hva andre har å si om detta.

Richard MH

Posts : 46
Join date : 2012-10-25

Back to top Go down

aws og zombier i skog Empty Re: aws og zombier i skog

Post  king2k Wed Dec 05, 2012 12:29 am

Er det virklelig så mange som har aws enda? slik jeg forstod det så ble den fjernet fra loot tabell med 1.7.4.4

king2k

Posts : 164
Join date : 2012-09-01

Back to top Go down

aws og zombier i skog Empty Re: aws og zombier i skog

Post  Richard MH Wed Dec 05, 2012 8:33 am

Daukjøtt fant for ettpar dager siden en aws på heli. Så de er enda å få tak i. Pluss så har sikkert mange folk dem enda i telt og biler.

Richard MH

Posts : 46
Join date : 2012-10-25

Back to top Go down

aws og zombier i skog Empty Re: aws og zombier i skog

Post  [TilValhall]Olafur Wed Dec 05, 2012 12:00 pm

Dette har ikke noe å gjøre med AWS, men har ikke lyst tilå starte en ny forum post bare for dette spørsmålet.

Bare lurer på om de nye kjøretøyene som ble addet i 1.7.4.4 har funnet veien inn på serveren, siden jeg har ikke lykkes med å finne dem enda.

Her ser du bilder av de jeg snakker om, de ser ganske kos ut: armaderp(dot)com/forums/index(dot)php?/topic/291-new-dayz-1744-changelog/ (Bytt ut "(dot)" med ".")

[TilValhall]Olafur

Posts : 15
Join date : 2012-11-29

Back to top Go down

aws og zombier i skog Empty Re: aws og zombier i skog

Post  king2k Wed Dec 05, 2012 6:31 pm

[TilValhall]Olafur wrote:Dette har ikke noe å gjøre med AWS, men har ikke lyst tilå starte en ny forum post bare for dette spørsmålet.

Bare lurer på om de nye kjøretøyene som ble addet i 1.7.4.4 har funnet veien inn på serveren, siden jeg har ikke lykkes med å finne dem enda.

Her ser du bilder av de jeg snakker om, de ser ganske kos ut: armaderp(dot)com/forums/index(dot)php?/topic/291-new-dayz-1744-changelog/ (Bytt ut "(dot)" med ".")

Må oppdatere bliss hive igjen for å få med de. skal ta det på en rolig formidag

king2k

Posts : 164
Join date : 2012-09-01

Back to top Go down

aws og zombier i skog Empty Re: aws og zombier i skog

Post  [TilValhall]Olafur Wed Dec 05, 2012 7:24 pm

Flott å høre, gleder meg til å prøve flyet!

[TilValhall]Olafur

Posts : 15
Join date : 2012-11-29

Back to top Go down

aws og zombier i skog Empty Re: aws og zombier i skog

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum