Norway-Troms DayZ Server
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Latest topics
» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Tue Jun 10, 2014 4:06 am

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Mon Jun 09, 2014 11:59 am

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Sun Jun 08, 2014 7:48 pm

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Sun Jun 08, 2014 1:35 am

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search


Fyren min bugga og knakk foten å daua på en stein.

3 posters

Go down

Fyren min bugga og knakk foten å daua på en stein. Empty Fyren min bugga og knakk foten å daua på en stein.

Post  Sppaa Thu Mar 14, 2013 10:47 am

Mulig rollback da fyren min bugga med ALT av utstyr? var på Skalka (nord)

Skjedde 11.40 ish idag. Forbanna bugg%"!#%!#%

Sppaa

Posts : 2
Join date : 2013-03-14

Back to top Go down

Fyren min bugga og knakk foten å daua på en stein. Empty Re: Fyren min bugga og knakk foten å daua på en stein.

Post  Sppaa Wed Mar 27, 2013 2:43 pm

Userriøst å ikke svare...?

Sppaa

Posts : 2
Join date : 2013-03-14

Back to top Go down

Fyren min bugga og knakk foten å daua på en stein. Empty Re: Fyren min bugga og knakk foten å daua på en stein.

Post  Richard MH Thu Mar 28, 2013 1:22 am

At stein dreper er noe som har vært med siden dag en av Dayz. at du ikke har fått deg med deg det betyr ikke at det vil bli en rollback bare for deg. er sikkert mange som det skjer med selv om de vet det eller ikke. Kan ikke gi en rollback bare for at du dør pga en bugg. Dayz er en mod som ikke er fullstendig. DVS bugg skjer. du kan dø... er sikkert mere arbeid for server admin å gi deg en privat rollback enn det er for deg å faktisk gå tilbake hvor det skjedde å ta gearet ditt.. Men men det er King2k som er det endelig svaret ditt du venter på..

Richard MH

Posts : 46
Join date : 2012-10-25

Back to top Go down

Fyren min bugga og knakk foten å daua på en stein. Empty Re: Fyren min bugga og knakk foten å daua på en stein.

Post  king2k Fri Mar 29, 2013 10:27 am

Vi har nok alle lært den harde måten denne buggen. Gå på stein = leke med livet.

Ingen rollback.

king2k

Posts : 164
Join date : 2012-09-01

Back to top Go down

Fyren min bugga og knakk foten å daua på en stein. Empty Re: Fyren min bugga og knakk foten å daua på en stein.

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum