Norway-Troms DayZ Server
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Latest topics
» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Tue Jun 10, 2014 4:06 am

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Mon Jun 09, 2014 11:59 am

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Sun Jun 08, 2014 7:48 pm

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Sun Jun 08, 2014 1:35 am

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search


Hacker i Berezino.

3 posters

Go down

Hacker i Berezino. Empty Hacker i Berezino.

Post  Mrstian Mon Feb 11, 2013 12:02 am

11 feb kl 00:55 møtte jeg og onkel marten på en hacker i berezino, han spawna først masse gear rundt oss mens han var usynlig så begynte han og skyte litt etter oss. Vet han er usynlig siden at Onkel Martin sikta på han og hørte heartbeat, og kunne gi blood til han.

Noe av det han spawna var Coyote, Ghillie, m14, m4 cco, og diverse meds/food supplies.

Vi tok ikke noe og stakk av så fort vi kunne.


Last edited by Mrstian on Mon Feb 11, 2013 12:02 am; edited 1 time in total (Reason for editing : Feil stavelse på navn.)

Mrstian

Posts : 7
Join date : 2013-01-30

Back to top Go down

Hacker i Berezino. Empty Re: Hacker i Berezino.

Post  code82 Mon Feb 11, 2013 12:28 am

Får legge til at jeg plukket opp M14 før jeg forsto at det var hackeren som hadde lagt det ned på gulvet.

Det startet med at Mrstian og jeg løp rundt i Berezino da vi plutselig ble skutt etter på kloss hold uten å se noen player, trodde vi han/hun hadde gjemt seg i et av husene. Vi fortsatte mot den nordligste delen av Berezino og jeg løp inn i det lille leilighets huset for å se etter loot. Plutselig ser jeg en M14 dukke opp på gulvet rett foran føttene mine. Trodde først det var random spawn helt til en ghillie suit, cooked meat og annet medical/food loot lå der også. Videre dukker det opp en Coyote backpack og en M4A3 CCO. Mens jeg løp fram og tilbake i leiligheten så jeg at jeg noen ganger kunne gi blood til en player som jeg ikke kunne se, og Mrstian var i huset ved siden av meg. Jeg klatret videre opp på toppen av leiligheten og igjen ble en M4A3 CCO lagt ut på taket. Da jeg hørte hjertedunket av en banditt rett foran meg skjøt jeg mot det, rett ut i luften, og så at kulene traff noe, og det var ikke taket jeg traff. Da begynte "hackeren" å skyte mot meg med en FN FAL, mest sannsynlig for å skremme meg.

Etter hvert begynte zombiene også å flippe helt ut utenfor huset jeg var i, og det så ut som de jagde noen som var usynlig.

Det var min historie og håper admin finner ut om det Mrstian og jeg fortalte stemmer.

code82

Posts : 3
Join date : 2013-01-30

Back to top Go down

Hacker i Berezino. Empty Re: Hacker i Berezino.

Post  king2k Mon Feb 11, 2013 1:40 am

bannet den skyldige: lecalat

king2k

Posts : 164
Join date : 2012-09-01

Back to top Go down

Hacker i Berezino. Empty Re: Hacker i Berezino.

Post  Mrstian Mon Feb 11, 2013 3:15 am

Ok, Konge! Smile

Mrstian

Posts : 7
Join date : 2013-01-30

Back to top Go down

Hacker i Berezino. Empty Re: Hacker i Berezino.

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum