Norway-Troms DayZ Server
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Latest topics
» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Tue Jun 10, 2014 4:06 am

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Mon Jun 09, 2014 11:59 am

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Sun Jun 08, 2014 7:48 pm

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Sun Jun 08, 2014 1:35 am

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search


Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??....

4 posters

Go down

Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??.... Empty Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??....

Post  Mrstian Wed Jan 30, 2013 6:05 pm

Jeg ble banna for vehicle restriction kl 18:55 som cirka.

Jeg har aldri brukt hacks og har heller aldri tøyet noen av reglene på serveren.
Eneste som kan ligne noe slikt er det at i går kveld fikk jeg en bil av "Turbo", som han hadde fått av en spiller som het "Kristian" tidliger. "Kristian" ble tidligere i dag banna for og hacke inn kjøretøy kom det opp.

Har jeg da blitt banna siden jeg kjørte i en bil som ble hacka inn flere timer før jeg fikk den av en "Turbo"?....

Det var ikke Battle-Eye ban, det sto ADMIN BAN.

Spilleren "Jonny" ble også banna av samme grunn sto det. Han var ikke i bilen, men vi har samme IP siden vi deler leilighet.

Er leksen og lære da at vi ikke kan kjøre biler vi finner siden de kan ha blitt hacka inn for noen timer siden?..


Last edited by Mrstian on Wed Jan 30, 2013 6:13 pm; edited 2 times in total (Reason for editing : Glemte at Jonny ble banned for samme tull.)

Mrstian

Posts : 7
Join date : 2013-01-30

Back to top Go down

Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??.... Empty Re: Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??....

Post  code82 Wed Jan 30, 2013 8:44 pm

Som Mrstian sier fikk han en bil av en som kaller seg "Turbo". Turbo fikk den bilen av en spiller som kaller seg "Kristian". Om Mrstian ble banned for å spawne en bil, så kan like greit jeg og BEARSCAR også bli det. Jeg har vært passasjer og sjåfør sammen med Mrstian helt siden vi fikk bilen, som er en rød Military Off-Road.

Jeg er klar over at det er en del spillere som er blitt banned for hacking og tenker at admin gjør en god jobb med å rydde opp på serveren, men nå begynner jeg å tro at auto-kick/ban scriptet ikke er helt optimalt som det nok burde være når to spillere som aldri hacker blir banned for noe som er helt ulogisk for meg. Alt vi ber om er at loggen blir undersøkt og at det vil bli gitt et konstruktivt svar tilbake.

Takk.

code82

Posts : 3
Join date : 2013-01-30

Back to top Go down

Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??.... Empty Re: Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??....

Post  king2k Wed Jan 30, 2013 11:36 pm

Først og fremst så har det ingenting med bilen å gjøre. kristian ble bannet automatisk for å aktivere ett hack script.

mrstian ble automatisk bannet fordi det forekom en inventory forandring hvor over 20 items ble lagt til på under noen 100 ms. 99% av tilfellene er dette knyttet til spawning av fullt eller delvis fullt gear inn. Har sjekket omstendighetene rundt dette og finner det ok. fjerner ban igjen.




Spilleren "Jonny" ble også banna av samme grunn sto det. Han var ikke i bilen, men vi har samme IP siden vi deler leilighet.
IP blir også automatisk bannet sammen med GUID.



Er leksen og lære da at vi ikke kan kjøre biler vi finner siden de kan ha blitt hacka inn for noen timer siden?.
Som sagt hadde ingenting med bilen å gjøre.


Jeg er klar over at det er en del spillere som er blitt banned for hacking og tenker at admin gjør en god jobb med å rydde opp på serveren, men nå begynner jeg å tro at auto-kick/ban scriptet ikke er helt optimalt som det nok burde være når to spillere som aldri hacker blir banned for noe som er helt ulogisk for meg. Alt vi ber om er at loggen blir undersøkt og at det vil bli gitt et konstruktivt svar tilbake.
Det er dette automatiske systemet som holder servern i live. I januar har den bannet 250 stk. Det vil si ca. 8 stk pr dag. Regner med dere ikke ville ha hadd disse springene rundt på servern Very Happy

Også kick årsaken: "CreateVehicle Restriction #1" har ingenting med bil å gjøre. i arma2 scripting kan alt mulig av objekter bli plassert ut med createvehicle kommandoen. Det er antihack systemet som triggere denne for å få spillern fortest mulig ut av servern.




king2k

Posts : 164
Join date : 2012-09-01

Back to top Go down

Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??.... Empty Re: Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??....

Post  Mrstian Wed Jan 30, 2013 11:40 pm

Haha så jeg ble banna fordi jeg droppa DMRen og ammoen datt ut? Very Happy

Takk for unbann king!<3 Da vet jeg dette til seinere haha:D

Mrstian

Posts : 7
Join date : 2013-01-30

Back to top Go down

Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??.... Empty Re: Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??....

Post  code82 Wed Jan 30, 2013 11:47 pm


Det er dette automatiske systemet som holder servern i live. I januar har den bannet 250 stk. Det vil si ca. 8 stk pr dag. Regner med dere ikke ville ha hadd disse springene rundt på servern Very Happy

Takk for oppklarende svar! Mitt sitat om admin-scriptet sier jo litt om hvor mye peil jeg har på dette Very Happy Er godt scriptet funker, og nei, jeg vil ikke ha hundre hackers rundt på serveren Smile

code82

Posts : 3
Join date : 2013-01-30

Back to top Go down

Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??.... Empty Re: Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??....

Post  Turbo Thu Jan 31, 2013 4:55 pm

[quote="Mrstian"]Jeg ble banna for vehicle restriction kl 18:55 som cirka.

Jeg har aldri brukt hacks og har heller aldri tøyet noen av reglene på serveren.
Eneste som kan ligne noe slikt er det at i går kveld fikk jeg en bil av "Turbo", som han hadde fått av en spiller som het "Kristian" tidliger. "Kristian" ble tidligere i dag banna for og hacke inn kjøretøy kom det opp.

Har jeg da blitt banna siden jeg kjørte i en bil som ble hacka inn flere timer før jeg fikk den av en "Turbo"?....

Hei Mrstian.

Beklager på det sterkeste at du fikk en bil av meg som Kristian hadde hacket inn. Viste ikke at den var hacket in. hadde aldri tatt den da. iaf, beklager omstendighetene.

Mvh Turbo

Turbo

Posts : 4
Join date : 2013-01-31

Back to top Go down

Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??.... Empty Re: Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??....

Post  king2k Thu Jan 31, 2013 11:28 pm

[quote="Turbo"]
Mrstian wrote:Jeg ble banna for vehicle restriction kl 18:55 som cirka.

Jeg har aldri brukt hacks og har heller aldri tøyet noen av reglene på serveren.
Eneste som kan ligne noe slikt er det at i går kveld fikk jeg en bil av "Turbo", som han hadde fått av en spiller som het "Kristian" tidliger. "Kristian" ble tidligere i dag banna for og hacke inn kjøretøy kom det opp.

Har jeg da blitt banna siden jeg kjørte i en bil som ble hacka inn flere timer før jeg fikk den av en "Turbo"?....

Hei Mrstian.

Beklager på det sterkeste at du fikk en bil av meg som Kristian hadde hacket inn. Viste ikke at den var hacket in. hadde aldri tatt den da. iaf, beklager omstendighetene.

Mvh Turbo

Vennligst les min forige post. Det hadde ingenting med bilen å gjøre.

king2k

Posts : 164
Join date : 2012-09-01

Back to top Go down

Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??.... Empty Re: Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??....

Post  Mrstian Thu Jan 31, 2013 11:50 pm

Som han sa hadde det ikke noe med bilen og gjøre hehe, men ble banna siden når jeg droppa DMR + alle magsa jeg hadde ble det over en viss mengde items på under 100 ms. Noe som er bra at den følger med påRazz Jeg skal ikke droppa ting like raskt hehe, Takk for bilen Turbo! Funka fett den hehe Wink

Og takk til admin for kjapp respons og et svar på hva som forårsaket det hele.

Mrstian

Posts : 7
Join date : 2013-01-30

Back to top Go down

Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??.... Empty Re: Banned fordi at jeg fikk bil av en spiller??....

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum