Norway-Troms DayZ Server
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Latest topics
» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Tue Jun 10, 2014 4:06 am

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Mon Jun 09, 2014 11:59 am

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Sun Jun 08, 2014 7:48 pm

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Sun Jun 08, 2014 1:35 am

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search


Litt for mye tilfeldigheter

4 posters

Go down

Litt for mye tilfeldigheter Empty Litt for mye tilfeldigheter

Post  TilValhall-Harald Tue Nov 27, 2012 1:46 am

Kan du sjekke han som heter "Helper" etter forferdelig mye "tilfeldige" hendelser med denne karen. I tillegg ble han kicket rundt 02:30 for RemoteExec et eller annet.
Første hendelse: Olafur dekket et helikopter vi hadde funnet og lå stille midt ute i skogen i ghillie, plutselig stod Helper rett bak han 10-15 meter unna, der skjøt de hverandre. Jeg og en annen var rett i nærheten så kom oss fort til liket, fikk sett at han hadde maks gear. Like etter dukker han opp rett ved liket (unarmed), han spurte også på chat om koordinatene siden han sa han var friendly, og at det hele var en missforståelse, vi sa aldri koordinatene til han. [kl 23:30- 00:00ca] [koordinat: 119, 099ish]

Andre hendelse: Han hadde da funnet en grønn bli(han sa det på chat) like etter så vi den grønne blien rett ved Uralen vår vi hadde satt fra oss tidligere. uralen kjørte avgårde, vi hadde heli og begynte å skyte mot han, uralen stoppet og vi finner ingen person. Vi spør hvor Helper befant seg, han sier gorka som er rundt 1 km fra hvor alt dette skjedde. I tillegg var det ingen grunn for at den grønne bilen skulle kjørt ut der(siden det er offroad og den er supertreig offroad)

Tredje hendelse: jeg hadde akkurat satt fra meg et helikopter langt ut i ingensteder, ikke mindre enn 10 min senere er det borte. (kan gi deg kordinater hvis det hjelper) kl 02:15-02:30 ca koordinat [075,021]

Tror noen bruker en form for script for å finne biler etc... Evt. spillere

Andre folk det kan være er "Isak" "Fredrik" eller "Hanuta" (kan være andre spillere du får sjekke hvem som var pålogget på den tiden... 02:15-02:30ca)

Jeg vet ikke om det er noe du kan få gjort, men takk uansett.


Last edited by TilValhall-Harald on Tue Nov 27, 2012 2:33 am; edited 3 times in total (Reason for editing : Mer detaljer)

TilValhall-Harald

Posts : 22
Join date : 2012-11-24
Age : 30
Location : Akershus

Back to top Go down

Litt for mye tilfeldigheter Empty Re: Litt for mye tilfeldigheter

Post  king2k Tue Nov 27, 2012 12:59 pm

Først å fremst:
Helper = Gerr

Like etter dukker han opp rett ved liket (unarmed),
han spawnet med elektro og sprang tilbake til plassen.



Andre hendelse: Han hadde da funnet en grønn bli(han sa det på chat) like etter så vi den grønne blien rett ved Uralen vår vi hadde satt fra oss tidligere. uralen kjørte avgårde, vi hadde heli og begynte å skyte mot han, uralen stoppet og vi finner ingen person. Vi spør hvor Helper befant seg, han sier gorka som er rundt 1 km fra hvor alt dette skjedde. I tillegg var det ingen grunn for at den grønne bilen skulle kjørt ut der(siden det er offroad og den er supertreig offroad)
Sikker på at det var han? uansett gidd ikke græve i loggen på den.



Tredje hendelse: jeg hadde akkurat satt fra meg et helikopter langt ut i ingensteder, ikke mindre enn 10 min senere er det borte. (kan gi deg kordinater hvis det hjelper) kl 02:15-02:30 ca koordinat [075,021]
Det var han igjen som tok heliet. posisjon før han satte seg i en vehicle(heli)

[141,[7505.67,13210,0.002]]

154-132 = 22
coords = [75, 22]

kræsjet så heliet og ble kicka:
01:30:42 : Player #5 Helper (d0d043f7de0d7225a35f09633d1d9017) has been kicked by BattlEye: RemoteExec Restriction #36

så dvs han overlevde.

vanskelig å gi en konklusjon på disse hendelsene..

king2k

Posts : 164
Join date : 2012-09-01

Back to top Go down

Litt for mye tilfeldigheter Empty Re: Litt for mye tilfeldigheter

Post  TilValhall-Harald Tue Nov 27, 2012 1:23 pm

Det med at Helper = Gerr hjelper allerede Smile, er det samme Cd key eller ip?(han sa han hadde levd i 20 Dager, vi drepte gerr for under 10 dager siden)
Men uansett, da vet vi at han ikke er til å stole på.

Helikopterhendelsen, var han bare tilfeldig midt ute i skogen akkurat der jeg parkerte det? Det virker isåfall veldig rart...

TilValhall-Harald

Posts : 22
Join date : 2012-11-24
Age : 30
Location : Akershus

Back to top Go down

Litt for mye tilfeldigheter Empty Re: Litt for mye tilfeldigheter

Post  king2k Tue Nov 27, 2012 10:21 pm

både samme key og IP, så ingen tvil om hvem det er. Utvilsomt veldig suspekt i såfall..

king2k

Posts : 164
Join date : 2012-09-01

Back to top Go down

Litt for mye tilfeldigheter Empty Re: Litt for mye tilfeldigheter

Post  king2k Wed Nov 28, 2012 11:40 pm

Bare for å vise hva jeg ser når jeg sjekker en spillers historikk. Her er Helper sin posisjons historikk. vurder selv om det ser ut som ESP/maphack er innvolvert Very Happy

[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this image.]

king2k

Posts : 164
Join date : 2012-09-01

Back to top Go down

Litt for mye tilfeldigheter Empty Re: Litt for mye tilfeldigheter

Post  [TilValhall]Olafur Thu Nov 29, 2012 12:43 am

Er faktisk ingen tvil at han map hacker.

Vi hadde sluppet han av ved Berizino og latt han få tilbake SVD camoen, og deretter kjørte vi vekk mot factory mens han var til fots. Først finner han sikkert den grønne bilen og kjører rett til uralen vi parkerte under Gorka, deretter kjører han litt rundt i ring mens Harald og Vidar skyter uralen med heliet. Når uralen var sprengt løper han rett til Guglovo der vi tidligere hadde satt fra oss en motorsykkel, og du kan se han speeder opp med den. Så vet vi ikke hva han gjorde ved Stary og NWAF, men rett etter Harald parkerte heliet løper han i rett strekning mot det. og du kan igjen se han speeder hardt opp og flyr rundt nordpå.

Dette er ikke snakk om å løpe random rundt å se etter ting, han løper målrettet mot tingene våres hele tiden. For ikke å snakke om at han fant meg langt ute i skogen der jeg ligger med ghillie mellom masta og tulga, hva gjør han der fullt geara hvis han ikke viste at jeg eller heliet var der?

IMHO bare å banne Gerr / Helper med en gang, du får også vurdere de andre russerne han spiller med da de helt sikkert er klar over at han cheater.

[TilValhall]Olafur

Posts : 15
Join date : 2012-11-29

Back to top Go down

Litt for mye tilfeldigheter Empty Re: Litt for mye tilfeldigheter

Post  king2k Thu Nov 29, 2012 4:56 pm

all bevis materiale og vitneutsagn har overbevist meg.

ban

king2k

Posts : 164
Join date : 2012-09-01

Back to top Go down

Litt for mye tilfeldigheter Empty Re: Litt for mye tilfeldigheter

Post  Leijm Thu Nov 29, 2012 5:19 pm

ta med resten av gjengen i samme slengen også.

Leijm

Posts : 14
Join date : 2012-10-25

Back to top Go down

Litt for mye tilfeldigheter Empty Re: Litt for mye tilfeldigheter

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum