Norway-Troms DayZ Server
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Latest topics
» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Tue Jun 10, 2014 4:06 am

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Mon Jun 09, 2014 11:59 am

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Sun Jun 08, 2014 7:48 pm

» Follando A Mi Suegra Borracha Cuando Duerme
by chaskflab Sun Jun 08, 2014 1:35 am

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search


Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette..

2 posters

Go down

Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette.. Empty Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette..

Post  Unknown_player Tue Nov 06, 2012 9:31 pm

Hei

Unknown her.

Loota et telt og flyttet noen ting over i en Hilux jeg hadde funnet. I det jeg looter et M4A3, så blir jeg kicka pga Script Restriction, Createvehicle #(xx) xx=ukjent tall.

Jeg aner ikke hvorfor dette dukker opp, men har googlet det og funnet ut at flere har fått denne kicken uten videre grunn (jeg får ikke lov å poste link her. men google det gjerne og du finner tråder på dayz forumet om det).
Jeg ber dere sjekke loggene deres. Jeg fant en hilux i buskasen rett nord for Kamyshovo. Noen kan nok bekrefte at de hadde gjemt den der. Fant et telt i vannet i demningen som er et stykke nord for Kamyshovo. Typisk gjemmested for mange. Det var der det skjedde. Jeg loota og ble kikka. Igjen ber jeg dere sjekke loggen. Du vil se jeg fant flere ting i teltet. Bilen innehold også en del gear.
Sjekk gjerne med den som hadde hiluxen før meg. Den er ikke scriptet inn.
Det siste som muligen kan bekrefte min historie er at jeg før det hele, har blitt killa 5 ganger pga spawn helt i vest. Hadde jeg kunne scripta, så hadde jeg vel bare scripta inn noe lenge før.
Eller anbefaler jeg å sjekke loggen fra igår og se om du finner noe mistenkelig med meg fra da.

Appelerer til dere om å sjekke ut min forklaring. Jeg har ikke hacka! Jeg ble anbefalt deres server på diskusjon.no og begynte igår.

Skulle dere heve ban, så vil jeg anbefale dere å sjekke loggene mot meg slik jeg kan bekrefte at jeg ikke hacker!

På forhånd takk.



Unknown_player

Posts : 5
Join date : 2012-11-06

Back to top Go down

Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette.. Empty Re: Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette..

Post  king2k Fri Nov 09, 2012 10:43 am

hvis du er ny spiller så forklar hvorfor din unike GUID har vært logget inn tidligere under mange andre navn helt tilbake til 7-okt:
Admiral Thor
Gangnam_guy
Default_player
unknown

i tillegg er login fra samme ip så det er ikke noen andre som bruker nøkkelen din!

Hvis du har en god forklaring på dette, så skal jeg oppheve ban

log
Code:

Be_2012-10-07.log :
  04:16:05 : Player #3 Admiral Thor (<hidden>.43.218:2304) connected
Be_2012-10-12.log :
  09:52:48 : Player #11 Gangnam_Guy (<hidden>.43.218:2304) connected
Be_2012-10-13.log :
  02:25:47 : Player #2 Gangnam_Guy (<hidden>.43.218:2304) connected
Be_2012-10-15.log :
  09:07:32 : Player #0 Gangnam_Guy (<hidden>.43.218:2304) connected
Be_2012-10-20.log :
  04:04:32 : Player #4 Gangnam_Guy (<hidden>.43.218:2304) connected
Be_2012-10-23.log :
  06:28:10 : Player #1 Default_Player (<hidden>.43.218:2304) connected
  08:57:43 : Player #22 Default_Player (<hidden>.43.218:2304) connected
Be_2012-11-05.log :
  12:19:03 : Player #6 Default_Player (<hidden>.43.218:2304) connected
  12:25:28 : Player #7 Unknown (<hidden>.43.218:2304) connected
  13:57:06 : Player #11 Unknown (<hidden>.43.218:2304) connected
Be_2012-11-06.log :
  13:20:23 : Player #3 Unknown (<hidden>.43.218:2304) connected
  15:00:53 : Player #1 Unknown (<hidden>.43.218:2304) connected

king2k

Posts : 164
Join date : 2012-09-01

Back to top Go down

Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette.. Empty Re: Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette..

Post  Unknown_player Fri Nov 09, 2012 4:26 pm

Hei

Det kan jeg gjøre.

Først kan du sjekke spilletidene på de andre brukernavnene. Du vil sikkert se at jeg kun har vært i lobby. Hadde faktisk dere tilfeldig på favoritter i dayzcommander. Launch`a Dayz ved å starte på deres server for så å gå inn på multiplayer serverlist. Dette var før jeg fant ut at man kunne starte via dayzcommander ved å trykke på settings og launch. Har du mulighet, så ser du at jeg ikke har noen historie på servern utenom lobby.

Så navnene.

Admiral Thor er en gammel bruker som jeg har brukt i arma/arma2. spesielt i Evolution coop mod. Har spilt siden Operation Flashpoint i 2001.

Gangnam_guy er min sønn som bruker. Den har jeg selv logget meg på siden jeg igjen bruker dayz til å starte dayz. Byttet bruker da ingame som regel før jeg begynte å spille.

Default_User. Et navn jeg brukte lenge i DayZ, før jeg tilfeldigvis byttet til et annet pga admin på en server jeg spilte på hadde Default i nicket og kicket meg pga navnet.

Sjekk loggene dine. Så ser du at det er kun Unknown som faktisk har spilletid på serveren. Og den eneste som har noe kill eller loot.

Igjen så ville jeg ikke bruke tid på å renvaske meg om jeg mener bestemt at jeg ikke hacker. Kjipt å bli stemplet for noe en ikke er. Det er nok av servere dere som en hackere kunne hoppe frem og tilbake på i steden for å bruke tid på å heve en admin ban.
Jeg så anbefalinger for deres server på diskusjon.no og ville prøve den. Det ironiske er at jeg gjorde det for å komme vekk fra hackere på alle andre servere uten aktiv admin.
Jeg fikk spille 2 dager på deres server og syntes den var bra. Litt mye skriking på directchat, men men. Fikk også en kjempekjekk opplevelse da jeg klarte å skyte ned et heli i elektro med M48.
Ellers tror jeg det ikke mange andre som har merket så mye til mitt nærvær på serveren der jeg springer rundt som lonewolf og leter etter loot.

Så appelerer til å heve ban og gjerne følge meg på loggene i ny og ne.

MVH

Unknown_player

Posts : 5
Join date : 2012-11-06

Back to top Go down

Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette.. Empty Re: Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette..

Post  king2k Sat Nov 10, 2012 2:24 pm

Greit,

Det er lørdag og du nevner Operation flashpoint som bringer tilbake mange gode minner! Laughing

Ban fjernet


king2k

Posts : 164
Join date : 2012-09-01

Back to top Go down

Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette.. Empty Re: Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette..

Post  Unknown_player Sat Nov 10, 2012 6:05 pm

Takker og bukker! Ses på serveren.

Unknown_player

Posts : 5
Join date : 2012-11-06

Back to top Go down

Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette.. Empty Re: Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette..

Post  king2k Sat Nov 10, 2012 11:51 pm

Hvis du no virkelig er en flashpoint veteran vil du vel ikke ødelgge ofp/arma følelsen med hacking Razz

king2k

Posts : 164
Join date : 2012-09-01

Back to top Go down

Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette.. Empty Re: Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette..

Post  Unknown_player Sun Nov 11, 2012 3:38 pm

Nope.

Denne karen har uhorvelig mange timer på OFP/Arma/arma 2 og er ikke noe script kiddie som er inne for å ødelegge for andre. Jeg begynte selv i DayZ som en good guy, men fant for ut at man ikke kunne stole på noen. Så jeg spiller i hovedsak survival i DayZ. Leter etter loot, telt og kjøretøy.

Eller var jeg inne nå igjen og og fikk feilmeding på "item missing M4A3 CCO" blabla" Det er det våpenet jeg loota akkurat når jeg fikk kicket for script restriction. Når jeg kom inn igjen idag, så hadde jeg våpenet selv om jeg fikk feilmelidingen. Men jeg kastet det ifra meg i frykt for nye problemer. Trodde kanskje kick kom at jeg loota hadde loota et ulovlig våpen eller noe, men ser nå at M4A3 CCO er et DayZ våpen. Så jeg aner ikke hvor den kicken kom fra..... Det er flere tråder på DayZ forum som viser tilsvarene kicker uten grunn.
Det har faktisk skjedd en gang tidligere på en annen server at jeg har blitt kicka under script restriction, men det var en annen BE "nummerkode". Det skjedde når jeg baile et helikopter. I det øyeblikket jeg ejecta så ble jeg kicka..
Det har vist skjedd mange andre og er spesifisert på DayZ wiki under info om UH-1H Huey. w w w dayzwiki.com/wiki/UH-1H_Huey
"On some occasions, players may be kicked by Battleye (Error #55) while inside the helicopter."

Så ved slike BE kick, vil jeg oppfordre til å sjekke loggen samtidig. Ikke uvanlig at det er BE som kicker uten grunn tydeligvis.

Unknown_player

Posts : 5
Join date : 2012-11-06

Back to top Go down

Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette.. Empty Re: Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette..

Post  king2k Sun Nov 11, 2012 4:18 pm

Det er nok mitt eget anti cheat system som triggere BE til å kicke. skal gjøre noen endringer på det for å minke faren med kick når våpen plukkes opp.

så problemet var ikke med våpenent du plukket opp Smile

king2k

Posts : 164
Join date : 2012-09-01

Back to top Go down

Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette.. Empty Re: Random Script Restriction, Createvehicle #, Bannet pga dette..

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum